Alla inlägg den 3 december 2013

Av Ronja Sjöstrand - 3 december 2013 23:17

Hej har glömt blogga ett tag det har hänt riktigt mycket nu, Jag har haft prov nästan varje vecka osv och jag tog blodprov i början av 6:an ungefär eller aa för min syster Patricia hon fick en "riktig" förkyldning men dom tog blodprov på henne och detta hände lite före förra julen vi fick reda på att hon hade hjärtproblem och nu har jag fått mina svar och jag har med hjärtproblem och jag och patricia är bara bärare Pappa har liksom också hjärtproblem så aa ganska mycket nu och imorgon har vi bad, jag måste bli kollad heeela tiden när jag simmar för hjärtproblemt osv men jag kan inte lita på Joanna jag vill ha Mickeboii ist asså min lärare micke jag och Nora kallar han så vi tycker det är roligare jag är förkyld med och om 21 dagar är det julafton och dessutom LOUIS FÖDELSEDAG han är 1/5 i One Direction han är den äldsta där men beter sig som ungst han är ganska tramsig och barnslig men när han vill kan han vara seriös denna låten heter you & i som alla ser och jag bara älskar denna låten den beskriver mig och Patricia vi har typ sakt att vi ska starta en sak och sånt iaf 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej och Välkommen hit varesegod att skriva en fråga ba :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards